Krajšia postava, pleť aj lepšie trávenie: Iba jedna vec má stopku, inak môžete jesť skoro všetko

Žena si meria obvod pásu

Podľa uznávaného výživového poradcu má chudnutie až v 80 % na svedomí strava, zvyšných 20 % tvorí cvičenie (Zdroj: GettyImages)

Počuli ste už o doktorovi Philipovi Gogliovi? Ide o legendárneho výživového poradcu hollywoodskych hviezd, ktorý zostavuje jedálničky mnohým známym celebritám. Podľa neho má chudnutie až v 80 % na svedomí strava, zvyšných 20 % tvorí cvičenie. A rovno radí, čomu sa v kuchyni vyhnúť.

Phil Goglio je medzi súčasnými americkými hviezdami pojmom. Jeho služby vyhľadávajú napríklad herci Ryan Gosling, Chris Hemsworth, Channing Tatum či Chris Evans. Pečená a varená je uňho aj televízna celebrita a módna ikona Khloe Kardashian. K vysnenej postave im Goglio pomohol dopracovať sa aj tým, že z ich jedálneho lístka vyškrtol mliečne výrobky!

Mlieko má červenú

Áno, čítate správne. Žiaden zákaz cukrov a tukov, ale mlieka a mliečnych výrobkov. Tie totiž podľa odborníka na výživu:

– negatívne ovplyvňujú trávenie
– spôsobujú nadúvanie
– zvyšujú riziko zápalových procesov v tráviacom trakte
– zhoršujú zásobovanie tela kyslíkom

Ich vylúčením zo stravy vraj budeme bližšie nielen k dokonalej postave, ale aj ku krajšej pokožke, ktorá sa rozjasní a zbaví vyrážok spôsobených problémami v trávení.


Mohlo by vás zaujať: Fakty a mýty o zdravom stravovaní: Toto by vám mal povedať aj váš lekár


Áno pre vodu, ryby aj celozrnné potraviny

Goglio šije jedálne lístky pre klientov na mieru, pretože každý človek má iný metabolizmus. Pár jeho rád má však aj všeobecný charakter a týka sa každého. Čo teda výživový špecialista odporúča?

Uprednostniť celozrnné potraviny: V našom jedálničku by nemali chýbať ovsené a kukuričné vločky, naturálna ryža a sladké zemiaky.

Cukry doobeda: Neskoro popoludní a najmä večer by sme nemali konzumovať nič, čo je zdrojom energie. Goglio upozorňuje, že po večeri nejdeme bežať maratón, preto sa treba vyhnúť akýmkoľvek sacharidom, napríklad aj v podobe zemiakov. Inak riskujeme, že nám pribudnú kilá navyše.

Na večeru ryby: Naša večera by mala obsahovať čo najviac proteínov. Goglio radí jesť najmä ryby, pretože tie pôsobia na organizmus protizápalovo. Mali by sme však uprednostniť mastné ryby, ako je losos, morský vlk či treska čierna.

Piť, piť, piť: Dodržiavanie pitného režimu je alfou a omegou chudnutia. Voliť by sme mali najmä čistú vodu. Vedeli ste, že voda pomáha pri regulácii telesnej teploty? Ak pijeme málo, naše telo si nedokáže s výkyvmi teplôt samo poradiť a začne tuk ukladať pod kožu, aby pôsobil ako akási izolácia.

Maškrtiť zdravo: Mnohí nedokážeme odolať maškrteniu a vyberáme si naň tie najnezdravšie potraviny. V prípade, že máte na niečo chuť, Goglio radí siahnuť radšej po mandliach, ovocí, alebo si dať lyžičku arašidového masla.


Plní elánu aj na Facebooku: Buďte v obraze a nenechajte si ujsť už žiadny zaujímavý článok

Zdroj: Plnielanu.sk

Odporúčame

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close