Obuv Nike – originálny dizajn a pohodlie pri nosení v jednom!

Tenisky Nike

Tenisky Nike (Zdroj: Kseniia Mnasina / Shutterstock.com)

#Značka Nike je výrobcom pravdepodobne tých najpohodlnejších tenisiek vôbec. Navyše, na spoločnosť, ktorá vyrába tisíce druhov tenisiek, je kvalita tejto obuvi naozaj výborná, pričom ešte stále má značka čo ponúknuť aj v oblasti dizajnu. Zo širokého sortimentu Nike si tak vyberie každý bez ohľadu na vkus, pohlavie, vek alebo potreby.

Značka Nike ako módny evergreen

Značka Nike bola založená v roku 1964 ako Blue Ribbon Sports atletickým trénerom z University of Oregon Billom Bowermanom, a jeho bývalým študentom Philom Knightom. Svoju prvú maloobchodnú predajňu otvorili v roku 1966 a v roku 1972 uviedli na trh obuv značky Nike. V roku 1978 bola spoločnosť premenovaná na Nike, s.r.o.  a o dva roky neskôr vstúpila na burzu. Začiatkom 21. storočia mala Nike maloobchodné predajne a distribútorov vo viac ako 170 krajinách a jej logo začalo byť uznávané po celom svete.

Od konca osemdesiatych rokov značka Nike neustále rozširovala svoje podnikanie a diverzifikovala svoje produkty prostredníctvom mnohých akvizícií, vrátane obuvníckych spoločností ako napríklad Converse (2003) či spoločnosť na výrobu športového oblečenia a vybavenia Umbro (2008; predaná v roku 2012). V roku 1996 tak vznikla spoločnosť Nike ACG („all-conditions gear“), ktorá predáva produkty pre extrémne športy, ako je snowboarding a horská cyklistika. Začiatkom 21. storočia začala spoločnosť Nike predávať aj príslušenstvo v oblasti športovej techniky, vrátane prenosných monitorov srdcového tepu a výškových kompasov.

Za úspechom Nike stojí technológia a originalita

Ako značka obuvi je Nike na najvyššej možnej priečke. Pre športové tenisky je Nike to, čo značka Coca Cola pre sladené nápoje. Ako značka je Nike rovnako rozpoznateľná ako ktorákoľvek z hlavných značiek v módnom odvetví, či už spomenieme nemenej známy adidas alebo značku Karl Lagerfeld. Postupom času si vybudovali reputáciu vďaka inovatívnej technológii, podpore celebrít a originalite, ktorú je ťažké napodobniť.

Časť úspechu Nike sa zakladá aj na podpore významných športovcov, ako Michael Jordan, Mia Hamm, Roger Federer alebo Tiger Woods. Obchodný reťazec NikeTown, z ktorých prvý bol otvorený v roku 1990, vzdáva hold týmto a ďalším reprezentantom spoločnosti a ponúka spotrebiteľom celý rad produktov Nike.

Aj keď má Nike celkovo dobrú značku a vydáva niektoré páry Nike tenisiek dámskych s vynikajúcou kvalitou, nie je všetko na ružiach ustlané, najmä pokiaľ ide o samotný imidž spoločnosti. Nike sa napríklad v minulosti dostal do svetového hľadáčika kvôli podpriemerným pracovných podmienkam a neekologickú výrobu. To je však dnes už vďaka programu Move to Zero minulosťou – spoločnosť dnes už spĺňa všetky nároky na vhodné pracovné miesto i ekologickú výrobu, a rozhodne si v tomto aspekte už napravila svoj imidž.

Tak, či onak, pokiaľ hľadáte dámske tenisky na akúkoľvek príležitosť – či už sa chystáte športovať, prechádzať sa, alebo len idete do práce, Nike má vhodný pár pre každého. A nielen tak hocijaký – Nike tenisky disponujú najnovšími technológiami, sú extrémne pohodlné a nesklamú vás ani vždy originálnym dizajnom.

Značka Nike ako módny evergreen
Značka Nike ako módny evergreen (Zdroj: Alones / Shutterstock.com)
Zdroj: PR článok
Odporúčame