Nedovoľte pracovnému stresu, aby ovládol váš život: Vďaka týmto radám definitívne stopnete nervové vypätie

stres

Pociťovať chvíľkové napätie je normálne, nedovoľte však, aby vás pohltilo (Zdroj: PR článok)

V dnešnej hektickej dobe je nesmierne dôležité, aby sme si udržiavali fyzickú a duševnú pohodu, a to najmä v práci. Úzkosť a stres sa môžu zdať zanedbateľné, no časom môžu prerásť k vážnym rizikám, ktoré vo výsledku ovplyvnia vaše fyzické a emocionálne zdravie.

Cítiť určité napätie je normálne, najmä ak čelíte blížiacemu sa termínu alebo náročnej úlohe. Ak sa však pracovný stres stane chronickým, môže mať vplyv na vašu fyzickú aj emocionálnu pohodu. Vo všeobecnosti sa pracovnému vypätiu nedá úplne vyhnúť, hoci to, čo robíte, milujete. Existujú však jednotlivé kroky, ktorými môžete eliminovať stres na minimum. Aj preto by ste mali dodržovať zásady zdravého životného štýlu a v stresujúcom období spojenom s mentálnym vypätím si preventívne vybrať tie správne doplnky výživy, ktoré vám pomôžu eliminovať stres a vypätie na minimum. Pri nedostatku  sústredenosti, koncentrácie či úbytku vitality odporúčame doplnok výživy Premium L-Carnosine, ktorý obsahuje koenzým Q10 a vitamín E. Vďaka nemu doplníte bunkám tú správnu energiu a prinavrátite telu vitalitu.

Ako môžem znížiť úroveň stresu  v práci?

Dôležitú rolu zohráva  „time management“, a preto si pravidelne vytvárajte zoznamy úloh a stanovte si priority v práci. Nezabudnite si vyhradiť  dostatok času na dokončenie každej úlohy alebo projektu. Buďte realistický. Neponúkajte sa, že sa pustíte do projektov, ak reálne nemáte dostatok času. Robte si prestávky. Prechádzka na čerstvom vzduchu vám môže pomôcť k prečisteniu hlavy.

Nadmerný stres vedie k viacerým zdravotným problémom (Zdroj: PR článok)

Zdravý životný štýl je kľúčový

Jedzte zdravo, doprajte si dostatok spánku, pravidelne cvičte, no predovšetkým obmedzte kofeín a alkohol na minimum. Pokúste sa udržať svoje telo a myseľ v takej forme, aby ste zvládli náročné situácie. Kľúčovú rolu zohráva najmä relaxácia. Relaxačné praktiky ako joga, meditácia a hlboké dýchanie prepnú telo do stavu pokoja. Pocit únavy môže zvýšiť stres vďaka čomu môžete myslieť iracionálne. Ak sa vám stáva, že večer nemôžete zaspať, siahnite po konopnom CBD oleji. Upokojí vaše telo aj myseľ a zvýši obranyschopnosť vášho organizmu.

Konzumujte výživné jedlá. Kvalitne vyživované telo je lepšie pripravené na zvládanie stresu. Začnite svoj deň zdravými raňajkami. Ak často pociťujete vypätie, odporúčame zaradiť doplnok magnézium chelát, ktorý je najúčinnejšou formou horčíka na trhu. Eliminuje stres, únavu a vyčerpanosť.

Identifikujte príznaky nadmerného stresu:

  • Bezradnosť, stres, únava
  • Pocit úzkosti, podráždenosti alebo depresie
  • Apatia, strata záujmu o prácu
  • Problémy so spánkom
  • Problémy so sústredením
  • Svalové napätie a bolesti hlavy
  • Žalúdočné problémy či sociálny dištanc
Spánok je pre psychickú pohodu kľúčový (Zdroj: PR článok)
Zdroj: PR článok

Odporúčame