Hľadáte niečo nové na raňajky? Vyskúšajte tieto chutné nepečené sušienky plné bielkovín!

sušienky

(Zdroj: Freepik/ededchechine)

Tieto zdravé nepečené sušienky sú bez lepku, rafinovaného cukru, bez mliečnych výrobkov a navyše jednoduché na prípravu. Urobíte ich za menej ako 5 minút a čo je na tom najlepšie – skladovať sa môžu až dva týždne!

Ingrediencie:

  • 3/4 šálky krémového arašidového masla
  • 2 až 4 polievkové lyžice medu, viac podľa chuti
  • 1 čajová lyžička vanilkového extraktu
  • 1 až 3 polievkové lyžice chia semienok
  • 3/4 šálky ovsených vločiek, v prípade potreby viac
  • Voliteľné: 1/4 šálky mini čokoládových lupienkov, nasekané mandle, hrozienka, tekvicové semienka, proteínový prášok, ľanové semienka

Postup:

Vložte arašidové maslo, med a vanilkový extrakt do misky a okrejte ich mikrovlnnej rúre na 20 sekúnd. Ochutnajte a pridajte viac medu alebo vanilky, aby ste dosiahli požadovanú chuť.

Zmes miešajte, kým sa dobre nespojí, potom pridajte zvyšné ingrediencie (a ďalšie voliteľné prísady podľa výberu). Dobre premiešajte a uistite sa, že je všetko dobre zapracované. Ak je zmes príliš tekutá, pridajte viac ovsených vločiek. Ak je zmes príliš suchá, pridajte viac medu a arašidového masla.

Zo zmesi potom vyvaľkakte 8 guľôčok a poukladájte ich na plech vystlaný papierom na pečenie. Guľôčky mierne pritlačte a ak chcete, posypte ich ďalšími prísadami na dochutenie. Umiestnite ich do chladničky alebo mrazničky na 30 minút alebo 1 hodinu, až kým nestuhnú.



Zdroj: plnielanu.sk, iheartnaptime.net

Odporúčame

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close