Ako osloviť cieľovú skupinu, ktorá má najväčšie zdroje? Skúste lifestylový magazín Plnielanu.sk (case study)

(Zdroj: GettyImages)

Z nedávno publikovaného prieskumu agentúry MW Promotion vychádza, že na Slovensku mieri na ľudí po päťdesiatke len 15 % reklamy. Pritom ľudí v tejto vekovej kategórii sú na Slovensku takmer 2 milióny, čiže viac ako tretina celej populácie. 

Táto skupina je tiež mimoriadne aktívna. Viac ako dve tretiny ľudí nad 50 rokov sú na internete každý deň, nehovoriac o tom, že táto generácia vlastní až 80 % aktív v krajine. A presne pre nich tvoríme lifestylový magazín PlniElanu.sk.

Míňajú na zdravie aj záujmy

Z prieskumu ďalej vychádza, že hlavné záujmy ľudí po päťdesiatke sú čas s rodinou (66 %), ale takisto záhrada (38 %), varenie (34 %), športovanie a turistika (24 %) či knihy (21 %). Aj preto sa týmto oblastiam v magazíne pravidelne venujeme. 

Ďalšou výraznou témou portálu je zdravie, tu môžu potenciálni klienti mieriť na kľúčový segment generácie – až 60 % ľudí míňa viac ako 10 eur mesačne na výživové doplnky a rovnaký počet navštevuje lekárov aj vtedy, keď nie sú chorí.

Okrem rodiny je zdravotná starostlivosť kategória výdavkov, na ktorú sú ľudia z generácie 50+ ochotní míňať najviac. Ďalšie výdavky kopírujú záľuby – domácnosť a záhrada, ale aj cestovanie a móda. Napríkad až 88 % z oslovených má skúsenosť s nákupom v e-shopoch a až tretina z nich nakupuje online 1- až 2-krát mesačne.

Pol milióna unikátov

Magazín PlniElanu.sk sa od roku 2011 postupne etabloval ako jeden z najnavštevovanejších špecializovaných webov z portfólia Zoznam.sk, ale takisto v rámci slovenského internetu v tejto kategórii. 

Mesačne sa k článkom dostane približne pol milióna unikátnych používateľov. Ide o pestré čítanie pre ženy aj mužov v strednom a vyššom veku, ktorí sa chcú stále dozvedať niečo nové, pracovať na sebe a život berú s radosťou. Čitatelia v ňom môžu nájsť množstvo rád a článkov z oblasti zdravia, vzťahov, životného štýlu, varenia či domácnosti.

Zdroj: FB Pixel / PlniElanu.sk (Január 2021)

29-tisíc čítaní natívu

V našom magazíne registrujeme zvýšený záujem o reklamu, ktorá mieri na túto často opomínanú generáciu. Len v tomto roku s nami v rámci natívneho obsahu spolupracovali značky ako IKEA, Lidl, Hartmann, Sedita alebo Delimano. Články, ktoré sme pre nich v roku 2019 vytvorili, dosiahli priemerne viac než 29-tisíc prečítaní. 

Na prezentáciu na PlniElanu.sk môžu klienti využiť klasické články, rozhovory, prieskumy, podcasty, videá a iné, priebežne pridávané formáty ako testy, porovnania alebo kvízy. Vzhľadom na rôznorodosť tém vymyslíme také, s ktorými bude klient spokojný a zároveň budú čitateľov zaujímať. 

V rámci natívnych článkov na PlniElanu.sk garantujeme 10-tisíc prečítaní a zamerať sa vieme aj na počet preklikov z odkazov v článkoch. Bez poplatku navyše umiestňujeme náhľady článkov na titulné stránky webov Zoznam.sk a Topky.sk a promujeme ich cez sociálne siete. 

Máte záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás!

Zdroj: Nativka.sk, Prieskum: mw50plus.sk
Odporúčame