Už nemusíte chodiť do banky. Toto zvládne naozaj každý!

Zdroj: Shutterstock

Nielen vaše deti, ale aj vy môžete komunikovať so svojou bankou na diaľku. Možno si aj vy myslíte, že online komunikácia je náročná alebo máte obavy z techniky. Dokážeme vám, že to bez problémov zvládnete.  

Z každej strany počúvame, že aj naďalej by sme mali myslieť na bezpečnosť a čo najviac záležitostí riešiť online. Možno aj vy stále bojujete s predsudkami, nedôverou a obavami, že online komunikáciu nezvládnete po technickej stránke. Opak je pravdou. Jednoducho vás naučíme, čo je videobanking a komunikovať s bankou na diaľku!    

“Uplynulý rok nám ukázal, že osobná bezpečnosť mení správanie klientov. Viaceré prieskumy dokazujú, že práve bezpečnosť radia zákazníci aktuálne na vyššie priečky. Digitálne bankovníctvo momentálne zaznamenáva významné zmeny, znižuje sa podiel pobočkových aktivít a transakcií v prospech služieb, ktoré sa dajú realizovať online,” hovorí Dana Kondrótová, riaditeľka Odboru štandardní klienti VÚB banky.

Čo vyriešite s bankou na diaľku:  

    • bezplatné odborné poradenstvo kvalifikovanými pracovníkmi,
    • možnosť konzultácie vašich požiadaviek vrátane nastavenia služieb, produktov alebo servisných úkonov,
    • dohodnutie online stretnutia v čase, kedy potrebujete riešiť svoju finančnú potrebu,
    • široké portfólio služieb, ktoré pokryje potreby všetkých členov vašej rodiny vrátane vypracovania Osobného finančného plánu a unikátnej služby InvestPlan,
    • zriadenie vybraných produktov a služieb bez nutnosti fyzickej návštevy pobočky – prostredníctvom telefonického alebo videohovoru a schválením žiadosti v Internet či Mobil bankingu.

Bezpečnosť a dôvera na prvom mieste 

Banka pozná vašu finančnú históriu. Keďže sa stará o vaše peniaze dlhé roky, má prehľad nielen o vašich preferenciách, ale aj požiadavkách. S citlivými údajmi sa navyše zdôverujete po celý čas tým istým osobám. 

Špecialisti z VÚB berú vážne práve možné obavy o bezpečnosť, technické zabezpečenia však výrazne napredujú. Presvedčiť by vás mohol argument, že počas celého videobankingu svojho poradcu vidíte, takže viete, s kým hovoríte. Ak by sa počas online stretnutia vyskytli technické problémy, môžete sa s bankárom spojiť telefonicky a ten vám ochotne poradí. “Bankový poradca môže navyše počas videohovoru jednoducho a rýchlo ukázať klientovi všetky podklady cez zdieľanú obrazovku svojho počítača,” dodáva Dana Kondrótová z VÚB banky.





Zdroj: PR článok
Odporúčame